„90letý vztah budovaný na vzájemné důvěře“


 

ZALOŽENO NA DŮVĚŘE

Přepravní firma A. Visbeen & Zonen sídlící v Nizozemsku je stará více než 90 let, tedy o něco starší než společnost DAF. Jejich obchodní vztah založený na důvěře je prakticky stejně tak starý.

Adrie Visbeen (65) o sobě říká, že je „dítětem neštěstí,” protože mu byly pouhé čtyři týdny, když ostrov Overflakkee v roce 1953 zasáhly silné povodně. „Málem jsi se utopil,“ říkali mu rodiče. Rodina Visbeenových přežila, ale z přepravní firmy ve městě Nieuwe-Tonge jim toho moc nezbylo. „Právě jsme si objednali nové vozidlo DAF, ale už jsme si ho nemohli dovolit.“ Vedení společnosti DAF Visbeenovi věřilo, vozidlo mu dodalo a dovolilo mu platit ve splátkách. Vztah mezi společností Visbeen a DAF jde dokonce ještě dále, ale tato událost dvě firmy skutečně velmi sblížila.

Spolupráce

Od svého založení roku 1925 se společnost Visbeen vypracovala v mezinárodní přepravní společnost, která se specializuje na rozvoz čerstvého ovoce, zeleniny a hluboce zmrazených potravin. Roku 1998 byla společnost Visbeen spolu se společnostmi Post-Kogeko a Norfolk Line jednou ze zakladatelů korporace DailyFresh Logistics. Tato logistická společnost má vlastní sklad v holandském Hoeku. V té době to byl unikátní příklad spolupráce, což je ale pro Visbeena, podnikatele s otevřenou myslí, typické. „Musíte být schopni vzájemně si důvěřovat,“ říká.

Více než 400 chlazených přívěsů nebo více než 100 chladírenských kontejnerů (tzv. COOLBOXX) se používá k přepravě  potravin do různých evropských zemí. Pro silniční přepravu má Visbeen 110 vozidel, většinou dodaných místním servisním dealerem DAF. Mnoho ze zhruba 200 pronajímaných vozidel je také od společnosti DAF.

Nová technika

Společnost Visbeen není pouze zákazníkem společnosti DAF. „Pro společnost DAF jsme testovali nové motory, převodovky a další technické prvky. Většinou byla použita zamaskovaná vozidla, aby bylo možné pracovat v co největším utajení.“

Příval nových technologií následně vedl k předání údržby servisnímu dealerovi DAF. „Není užitečné investovat čas a peníze do nákupu vybavení a školení dílenského personálu, pokud máte v místě spolehlivého servisního dealera.“

Servisní dealer DAF se stará nejen o opravy a údržbu vozidel, ale take dalších tažených zařízení, nástaveb a jednotek chladicích motorů. „Naše společnost je v provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Pokud nastane problém o víkendu nebo v noci, je nutné jej okamžitě vyřešit. Servisní dealer DAF je zařízen tak, aby se vše zvládlo.“ Pokud se něco přihodí na cestě, služba International Truck Service (ITS) společnosti DAF je vždy připravená: „Stačí jeden hovor a to kdekoliv v Evropě.“

 

 

 

Lepší služby, lepší DAF