Dokonalá poháněcí soustava

Nová vozidla CF a XF jsou poháněna motory PACCAR MX-11 a MX-13 s vícestupňovým točivým momentem a novými výkonovými variantami. Řada inovací přinesla zvýšení točivého momentu při nižších otáčkách, což zajišťuje maximální efektivitu při spalování paliva.

Inovace motoru

Čelní pozici v oboru, pokud jde o úsporu paliva, umožňují prvky jako plně variabilní čerpadla oleje, řízení a chlazení a nová spodní část pístu, které všechny přispívají k dalšímu snížení tření. Navíc jsme přidali nové turbodmychadlo a nový spalovací systém, které zajistí maximální efektivitu.

Rozšířený režim Eco

Nové modely CF a XF zahrnují rozšířenou sadu možností režimu Eco. Režim Výkon Eco zajišťuje rovnováhu mezi kvalitou jízdních vlastností a maximální úsporou paliva. Když je preferována úspora paliva, je nejlepší volbou režim úspory paliva Eco Fuel s přeřazováním při nižších otáčkách.

Nižší náklady na opravy

Náklady na opravu a údržbu mohou značně vysávat váš zisk. Proto jsme zavedli inovace, které snižují opotřebení na minimum. Ovládání spojky je nyní například umístěno v samotné skříni spojky, kde je chráněno proti poškození vodou a nečistotami. Alternátor je řízen elektricky, aby se zlepšilo nabíjení baterie. Společně tyto inovace zlepšují odolnost, spolehlivost a v neposlední řadě i vaši ziskovost.

PACCAR MX engines
DAF TraXon automated gearbox

Výkonná převodovka

Nové modely CF a XF přicházejí s automatizovanými převodovkami TraXon poslední generace (12- a 16stupňová). Menší ztráty třením, rychlejší řazení nahoru a rozšířené použití funkce EcoRoll přispívají k zajištění minimální spotřeby paliva, zatímco pohodlí řidiče je vyšší díky tichému a plynulému provozu a přesné spojce. Nová generace automatizované převodovky TraXon rovněž umožňuje vyšší převodové redukce při nejnižších převodových stupních, díky čemuž lze realizovat ještě rychlejší poháněcí soustavy.
DAF rear axle

Výkonné zadní nápravy

Kromě těchto nových motorů a převodovek jsme použili vysoce výkonné zadní nápravy s nízkým třením. Navíc nabídka rychlejších poměrů začínající na 2,05 umožňuje nižší otáčky motoru a díky tomu i maximální úsporu paliva. Pro snížení ztrát třením jsme použili broušené sady diferenciálu a přidali jsme nová ložiska a těsnění zadní nápravy spolu s nízkou hladinou oleje a olejem zadní nápravy s nízkým třením.

Tato webová stránka používá cookies

Soubory cookie používá společnost DAF, aby vylepšila funkčnost této webové stránky a nabízela co nejlepší služby. Společnost DAF kromě souborů cookie používá také nástroj Google Analytics, který umožňuje anonymně analyzovat, jak naši webovou stránku používáte. Soubory cookie používané společností DAF jsou naprosto bezpečné. Rozhodnete-li se však nastavení souborů coookie změnit, můžete tak kdykoliv učinit.