Dokonalý základ, na kterém můžete stavět


S nižší pohotovostní hmotností a vyšší užitečnou hmotností patří nový DAF LF ke špičce ve své třídě, což znamená vyšší zisk pro vaši firmu. Podvozek nového DAF LF je moderní, pevný a lehký, a přitom bez kompromisů v oblasti robustnosti a pružnosti.

Komfortní jízda

Nový DAF LF nabízí mimořádně komfortní zážitek z jízdy. Zavěšení předních kol je zdokonaleno, aby bylo dosaženo maximální rovnováhy tlumením, boční stabilitou a tuhostí odpružení. Přední nápravy s nosností od 3,6 do 7,5 tun nabízejí dostatečnou rezervu, aby nedošlo k jejich přetížení, což je důležité při nerovnoměrně rozloženém nákladu, například při postupné vykládce rozvážkového provozu. A za bezkonkurenční manévrovatelnost vděčí vůz nejmenšímu poloměru otáčení ve své kategorii.

Poháněné nápravy s vysokou účinností

Velký výběr typů zadních náprav a stálých převodů umožňuje navrhnout optimální LF pro každý typ provozu. Nápravy jsou konstruovány se zřetelem na maximální účinnost, dlouhou životnost a maximální komfort jízdy: od nejlehčí 5-tunové nápravy SR 5.10 po 13-tunovou zadní nápravu SR1344 pro vyšší nosnost 19-tunových typů LF.  Téměř u všech provedení zadních náprav je k dispozici uzávěrka diferenciálu – pro maximální trakci a kontrolu nad vozidlem za všech okolností.

Ještě více prostoru pro náklad

DAF LF má největší nákladový prostor ve své třídě díky široké nabídce délek podvozku a rozvorů náprav. U nového DAF LF činí maximální rozvor až 9,60 metru.
Je tak možno získat prostor pro náklad přes 9 metrů, což je v tomto segmentu unikát. Delší rozvory rovněž znamenají, že nádrže vozidla pojmou až 1 240 litrů paliva, což je v jeho třídě opět jedinečné. Nový DAF LF tak disponuje dlouhým dojezdem a umožňuje řidiči zastavit až u čerpací stanice s nejnižšími cenami.
 

Stvořený pro nástavby

Nový DAF LF prošel mnoha inovacemi, které usnadňují práci výrobcům nástaveb. Mezi ně patří program Body Attachment Module (BAM) umožňující rychlou a snadnou montáž skříňových nástaveb, zadních zvedacích čel, sklápěček, jeřábů a dalších zařízení. Více kombinací rozvorů kol a zadních převisů pak nabízí větší flexibilitu. Podvozek tak lze již při výrobě optimálně nakonfigurovat pro nástavby všech typů.