DAF-Connect-Bas-Keybek-van-Gering Meubeltransport-03
DAF-Connect-Bas-Keybek-van-Gering-Meubeltransport

Gering Meubeltransport Landgraaf

o službě DAF Connect

„Spousta přehledných informací na jedné obrazovce“

 

Společnost Gering Meubeltransport se zabývá dopravou nábytku a sídlí v nizozemském městě Landgraaf. Všech 46 jejích tahačů DAF CF je vybaveno systémem DAF Connect. „Už máme na silnicích první vozidla, na kterých byl systém nainstalován. To by nám mělo poskytnout větší jistotu, pokud jde o náš obchodní model“, je přesvědčen Bas Keybek, manažer vozového parku v rodinné firmě.

Společnost Gering chce od služby DAF Connect více než jen jistotu. „Naším konečným cílem je prodloužení dostupnosti a dalšího zlepšení celkových nákladů na vlastnictví. To je pro nás trochu oříšek, protože naše
vozidla už teď jezdí velmi efektivně a máme velmi málo prostojů,“ vysvětluje Bas. „Důvodem je to, že nikdy nevozíme těžké náklady a necháváme si pravidelně provádět profesionální údržbu u svého servisního dealera DAF, firmy Loven. Také každý týden kontrolujeme pneumatiky podle přísné sady kritérií. Nerealizujeme své cesty jen podle času – hrajeme důležitou roli v celém výrobním řetězci našich zákazníků. V našich přívěsech jsou téměř celé jejich skladové zásoby. Z toho důvodu si nemůžeme dovolit, aby se něco pokazilo a právě proto se snažíme o nulové prostoje. A doufáme, že právě tady nám služba DAF Connect může pomoci.“ 

Gering-bas-keyweg

Služba DAF Connect se stále ještě vyvíjí, ale už společnosti Gerings poskytuje mnohem zasvěcenější pohled na její vozový park. „Nyní máme mnohem jasnější údaje o spotřebě paliva a jízdním stylu. Pro nás je však ještě důležitější, že servisní dealer bude velmi brzy moci sledovat technický stav vozidel v reálném čase. To servisnímu dealerovi pomůže dodat naší společnosti větší klid a také bude moci poskytovat mnohem přesnější prognózy ohledně stavu jednotlivých vozidel. Myslím, že tyto funkce nám zajistí mnohem flexibilnější systém údržby, což znamená, že budeme muset přistavovat vozidla na údržbu méně často a na kratší dobu. Tím pádem dosáhneme delší dostupnosti.“

Další výhodou je podle pana Keybeka skutečnost, že v případě poruchy může služba ITS poskytnout mnohem zasvěcenější pohled na vozidlo, než který může poskytnout řidič. „Můžeme si rychleji udělat přesný obrázek o problému a ihned získat vhodné služby. Všechny tyto aspekty stačily k tomu, aby nás přesvědčily k zahájení použití služby DAF Connect. Máme díky ní jistotu, že zvládneme více práce za kratší dobu a že vozidlo se rychleji vrátí zpátky na silnici.“

Bas Keybek poznamenává, že jelikož se nyní zobrazuje mnohem víc informací, nabízí se také mnohem víc možností. „Je tu pár věcí, na které si budeme muset zvyknout“, vysvětluje. To platí u individuálního jízdního výkonu řidičů. „Jako rodinná firma máme s řidiči úzké vazby. Řada z nich u nás jezdí více než 25 let, takže potřebujeme dosáhnout rovnováhy.“

 

Co o službě DAF Connect říká společnost Gering Meubeltransport Landgraaf:

„Nyní máme mnohem jasnější údaje o spotřebě paliva a jízdním stylu.“

 

 
Jiní zákazníci služby DAF Connect
 
DAF Connect visual

Připojené služby

Platforma pro správu vozového parku DAF Connect vám poskytuje přehled v reálném čase o výkonech svých řidičů, vozidlech a logistických procesech. Přehled je k dispozici online 24 hodin denně, 365 dní v roce a pomáhá vám zvýšit využití vašich vozidel, snížit provozní náklady a optimalizovat logistiku.

Další informace