Společnost DAF respektuje vaše soukromí. Soubory cookie používáme k nejrůznějším účelům, jako jsou například funkce internetových stránek a podpora zacílení našich marketingových aktivit. na našich internetových stránkách i mimo ně. Pokud budete pokračovat v návštěvě našich internetových stránek, souhlasíte s naším používáním souborů cookie. Chcete-li však přizpůsobit své předvolby souborů cookie, klikněte na možnost „Změnit nastavení“ níže. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat. Další informace naleznete v našem Oznámení týkajícím se souborů cookie.
DAF-Diagnostic-Assistent-DSC_1345-fw
 

Nejlepší servisní údržba začíná na přepážce 

Kdykoli nás navštívíte a potřebujete poradit, provést pravidelnou údržbu nebo opravy, pracovníci na přepážce našeho servisního oddělení budou připraveni vám pomoci. Bude to platit i při vaší příští návštěvě, i když rozhovor s našimi servisními poradci na přepážce nejspíš stejný nebude. Takto se staráme, abychom příjmu vašeho vozidla věnovali ještě pečlivější pozornost se zřetelem na servis. Jelikož pozornost věnovaná příjmu zaručuje bezchybnou diagnostiku a opravu i transparentní administrativní procesy.

 
 
 

Časy se mění. V posledních desetiletích se nákladní vozidla proměnila v sofistikovanější, čistší, energeticky účinnější a bezpečnější stroje. Nesčetné inovace nám pomáhají zvýšit výkon a dostupnost vozidla a snížit vaše náklady, ale také znamenají, že se zvýšila četnost zákaznických dotazů u servisní přepážky a někdy jsou i složitější. Poskytnutí přesného popisu potenciální poruchy se také stalo pro mnoho zákazníků komplikovanějším, zejména pokud osoba, která s vozidlem do servisu přijede, jej neřídí každý den.

Asistent diagnostiky testován na maximum

Od roku 2019 testují servisní dealeři DAF v různých zemích novou aplikaci, která představuje jednodušší a systematičtější způsob zaznamenávání otázek a hlášení poruch na servisní přepážce. Tato aplikace kombinuje znalosti a zkušenosti inženýrů společnosti DAF s informačním systémem DAF RMI, který používají naši dílenští technici k provádění oprav, údržby a objednávání náhradních dílů. Tyto pilotní zkoušky se ukázaly jako úspěšné a výsledkem je plynulejší komunikace mezi zákazníky a servisními poradci na přepážce. Zlepšila se koordinace s dílnou a zvýšila se kvalita diagnostiky spolu s počtem 100% perfektním skóre dosažení při vyřizování chybových hlášení a oprav.
To vše jsou důvody, které nás vedou k zavedení tohoto asistenta diagnostiky – jak jsme nový informační nástroj pojmenovali – po celé Evropě.

Jiný systém příjmu, lepší servis

Takže možná si při příští návštěvě budete muset trochu zvyknout na nový postup příjmu vozidla, ale naši servisní poradci vás provedou každým jeho krokem. Otázky, které vám položíme, jsou sice jiné, ale na oplátku obdržíte jasnější vysvětlení po každé provedené práci na opravě, popis plánování a nákladů. Domníváme se, že tato úroveň transparentnosti je důležitá. Brzy také najdete stejný přístup orientovaný na zákazníky u všech 850 servisních dealerů DAF po celé Evropě, což prokazuje sílu naší sítě servisních dealerů. Těšíme se na brzkou shledanou!
předvedení výkonu naší sítě prodejců. Těšíme se na vaši brzkou návštěvu!