- Vozidla DAF
- Služby DAF
- Prodejní a servisní síť DAF
- Příběhy DAF
![Funke-Transporte-MZ7_5924-1-fw](/-/media/images/daf-stories/daf-dealer-magazine/funke/funke-transporte-mz7_5924-1-fw.jpg?mw=1920&rev=c3d00f1bb2fa498f84ae2c3ee8d1eba8&hash=409AEDB3D72766928E04156C262CB4CD)
Funke Transporte
„Šetříme vám čas i peníze“
Jak program PPFS přispívá k vaší ziskovosti
Společnost Funke Transporte využívá program PACCAR Parts Fleet Services—(označované zkratkou PPFS)—od roku 2018. V rámci tohoto programu jsou garantovány ceny spaciálních dílu u všech zúčastněných servisních dealerů DAF v Evropě — což je velmi užitečné, pokud vaše vozidlo vyžaduje údržbu a vy se zrovna nacházíte mimo domov. Gerhard Funke od zapojení své přepravní společnosti do programu odhalil mnoho výhod.
Německá nákladní přepravní společnost, která se specializuje na přepravu živých kuřat a velkoobjemovou přepravu, důvěřuje nákladním vozidlům DAF od roku 1990. Generální ředitel Gerhard Funke to říká jasně: „Zabránění neplánovaným prostojům nám šetří čas a administrativu, což vede k přímému šetření nákladů.“
Administrativní výhody
Další výhodou programu je hladký administrativní proces. Zákazník dostane stejné platební podmínky a přehlednou fakturu bez ohledu na to, na kterém místě Evropy se vozidlo porouchá. Podpora je poskytována také ve vlastním jazyce zákazníka.
![Trucks](/-/media/images/daf-global-cross-sites/icons/divers_trucks_rgb_outline.png?mw=525&rev=e30256661b024afd85f8df32adcd9e13&hash=5385C1B45B67176D297746C41E1157B4)
35
Nákladní vozidla
![2People-icon](/-/media/images/daf-global-cross-sites/icons/2person-icon-lr.png?mw=525&rev=75359552541747d0b1fe85475bec6a03&hash=570F8320924D874BF094A1EA43D17296)
48
Zaměstnanců
Daleko od domova
Díky husté síti 1 000 dílen v Evropě nejste od dílny DAF nikdy daleko. Funke to ocenil, když se jedna z jeho 35 souprav DAF s vadným přívěsem v Marseille porouchala. „V minulosti, pokud se vozidlo pokazilo, museli jsem si je odtáhnout sami. Navíc jsme se museli vypořádat s větším počtem faktur a někdy jsme museli počítat i s jazykovou bariérou. To nás stálo tři až čtyři dny“, vysvětluje Funke.
S velkým nadšením nám říká, jak to v tomto případě proběhlo: „Jelikož jsme součástí programu PPFS, znamenalo to, že vozidlo bylo znovu na silnici po pouhém jednom dni u servisního dealera DAF. To nám ušetřilo až 500 euro.“