Společnost DAF respektuje vaše soukromí. Soubory cookie používáme k nejrůznějším účelům, jako jsou například funkce internetových stránek a podpora zacílení našich marketingových aktivit. na našich internetových stránkách i mimo ně. Pokud budete pokračovat v návštěvě našich internetových stránek, souhlasíte s naším používáním souborů cookie. Chcete-li však přizpůsobit své předvolby souborů cookie, klikněte na možnost „Změnit nastavení“ níže. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat. Další informace naleznete v našem Oznámení týkajícím se souborů cookie.
Funke-Transporte-MZ7_5924-1-fw

Funke Transporte

„Šetříme vám čas i peníze“

 

Jak program PPFS přispívá k vaší ziskovosti

Společnost Funke Transporte využívá program PACCAR Parts Fleet Services—(označované zkratkou PPFS)—od roku 2018. V rámci tohoto programu jsou garantovány ceny spaciálních dílu u všech zúčastněných servisních dealerů DAF v Evropě — což je velmi užitečné, pokud vaše vozidlo vyžaduje údržbu a vy se zrovna nacházíte mimo domov. Gerhard Funke od zapojení své přepravní společnosti do programu odhalil mnoho výhod.

Německá nákladní přepravní společnost, která se specializuje na přepravu živých kuřat a velkoobjemovou přepravu, důvěřuje nákladním vozidlům DAF od roku 1990. Generální ředitel Gerhard Funke to říká jasně: „Zabránění neplánovaným prostojům nám šetří čas a administrativu, což vede k přímému šetření nákladů.“

Administrativní výhody

Další výhodou programu je hladký administrativní proces. Zákazník dostane stejné platební podmínky a přehlednou fakturu bez ohledu na to, na kterém místě Evropy se vozidlo porouchá. Podpora je poskytována také ve vlastním jazyce zákazníka.

 

 
Trucks

35

Nákladní vozidla

2People-icon

48

Zaměstnanců

 
 

Daleko od domova

Díky husté síti 1 000 dílen v Evropě nejste od dílny DAF nikdy daleko. Funke to ocenil, když se jedna z jeho 35 souprav DAF s vadným přívěsem v Marseille porouchala. „V minulosti, pokud se vozidlo pokazilo, museli jsem si je odtáhnout sami. Navíc jsme se museli vypořádat s větším počtem faktur a někdy jsme museli počítat i s jazykovou bariérou. To nás stálo tři až čtyři dny“, vysvětluje Funke.
S velkým nadšením nám říká, jak to v tomto případě proběhlo: „Jelikož jsme součástí programu PPFS, znamenalo to, že vozidlo bylo znovu na silnici po pouhém jednom dni u servisního dealera DAF. To nám ušetřilo až 500 euro.“