-
Kdo bude mým smluvním partnerem?
Smlouva DAF MultiSupport je podepsána se společností DAF Trucks N.V. Zajišťuje, že vám služby v rámci smlouvy DAF MultiSupport za všech okolností poskytne váš domovský, vysoce kvalifikovaný servisní dealer DAF. Ten nejlépe zná vaše vozidla, provoz a požadavky a je vám proto schopen nabídnout služby nejvyšší kvality.
-
Je sazba za smlouvu DAF MultiSupport neměnná?
Sazba dohodnutá při uzavírání smlouvy zůstane zachována po celou dobu jejího trvání.
-
Co je služba DAF International Truck Service?
V případě poruchy nebo jakékoli neočekávané události se můžete plně spolehnout na mezinárodní servis pro nákladní vozidla, DAF International Truck Service (ITS) a hustou servisní síť společnosti DAF v celé Evropě: 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce. Zkušení operátoři vám s nejmenším možným zpožděním a v deseti různých jazycích poskytnou veškerou potřebnou pomoc, aby se vaše nákladní vozidlo vrátilo zpět na silnici.
-
Jak flexibilní jsou balíčky DAF MultiSupport?
Díky flexibilitě servisních služeb DAF MultiSupport a kvalitě organizace, která za nimi stojí, jsme schopni nabídnout každému zákazníkovi to nejlepší řešení. Balíčky jsou sestaveny z produktů, které se u jednotlivých balíčků liší. Každý balíček obsahuje jiné spektrum volitelných produktů, z nichž můžete vybírat.
-
Jak může služba DAF MultiSupport zvýšit hodnotu mého vozidla při odprodeji?
Smlouva DAF MultiSupport zajistí vašim vozidlům nejvyšší úroveň servisu. Hodnotu údržby a oprav vašeho vozidla, které byly prováděny podle standardů společnosti DAF a s použitím originálních dílů DAF, se projeví nejen na zvýšené spolehlivosti a provozuschopnosti vozidla, ale také na vyšší hodnotě při odprodeji.
-
Proč zakoupit smlouvu DAF MultiSupport?
Se smlouvou DAF MultiSupport máte úplnou finanční kontrolu za pevnou a předem stanovenou cenu, optimalizovaný výkon vozidla, maximální provozuschopnost vozidla a zvýšenou hodnotu při odprodeji, protože můžete využít naše flexibilní nabídky.
-
Co když chci změnit svou smlouvu?
Pokud byste se rozhodli změnit svou smlouvu DAF MultiSupport, kontaktujte prosím vašeho domovského dealera, který se o vše postará. Při revizi smlouvy DAF MultiSupport může dojít k revizi sazby.
-
Mám-li uzavřenu smlouvu DAF MultiSupport, mohu o údržbu a opravy požádat ve všech dílnách DAF?
Jelikož je smlouva DAF MultiSupport uzavřena se společností DAF Trucks N.V., můžete si zvolit tuzemské nebo zahraniční servisní dealery, abyste měli vždy k dispozici nedalekou dílnu DAF, která vám poskytne služby v požadované době a na vámi určeném místě, takže můžete počítat s maximální flexibilitou.

FULL CARE
Kompletní balíček, který vám umožní soustředit se na vaši hlavní obchodní činnost.
Balíček DAF MultiSupport Full Care poskytuje
- komplexní preventivní údržbu,
- nezbytné opravy celého vozidla,
- včetně oprav při opotřebení,
- asistenčních služeb při poruše,
- zákonných kontrol a dalších produktů.
Balíček Full Care nabízí maximální zaměření organizace DAF, které minimalizuje neplánované prostoje. Balíček DAF MultiSupport Full Care obsahuje mnohem více než jen opravy a údržbu. Zahrnuje všestranná servisní řešení pro související součásti vozidla, od výměny olejového filtru po monitoring vozidla a kontrolu nákladů. Nejkompletnější balíček, který vám umožní plně se soustředit na své hlavní podnikání.
Balíčky DAF MultiSupport se službou PACCAR Connect
Získejte přístup k údajům o vozidle, kdykoli je potřebujete, pomocí našich servisních plánů – protože na informacích o kvalitě záleží!
Prohlédněte si služby konektivity, které jsou k dispozici ve vašem servisním plánu.
Často kladené otázky