Download
  • sobota 25. září 2021
  • Eindhoven
 

Plynulý příjem na přepážce servisního dealera DAF

Kdykoli nás navštívíte a potřebujete poradit, provést pravidelnou údržbu nebo opravy, pracovníci na přijímací přepážce budou připraveni vám pomoci. Bude to platit i při vaší příští návštěvě, i když rozhovor s našimi servisními poradci na přepážce nejspíš stejný nebude, protože neustále zvyšujeme kvalitu diagnostiky.

 
desk
 

Díky bezpočtu inovací se nákladní vozidla proměnila v sofistikovanější, čistší, energeticky účinnější a bezpečnější stroje. To také znamená, že se zvýšila četnost zákaznických dotazů u servisní přepážky a někdy jsou i složitější. A poskytnutí přesného popisu potenciální poruchy se také stalo pro mnoho zákazníků komplikovanějším.

Asistent diagnostiky zajišťuje jednotnost
Servisní dealeři DAF v různých zemích testovali moduly, které jim umožňují systematicky a snadno zaznamenávat otázky a hlášení poruch u přepážky. Výsledkem je nový informační nástroj: Asistent diagnostiky. Tento nástroj zlepšuje komunikaci mezi vámi a servisními poradci u servisního dealera DAF. To následně zlepšuje koordinaci s dílnou a také kvalitu diagnostiky a oprav.

Jiný systém příjmu, lepší servis
Možná si při příští návštěvě budete muset zvyknout na určité novinky, ale naši servisní poradci vás provedou každým detailem nového postupu. Výhodou je, že obdržíte jasnější vysvětlení ke každé práci, kterou je třeba provést, popis plánování a nákladů. Domníváme se, že tato úroveň transparentnosti je důležitá. Brzy také najdete stejný přístup orientovaný na zákazníky u všech 850 servisních dealerů DAF po celé Evropě, což prokazuje sílu naší sítě servisních dealerů. Těšíme se na brzkou shledanou!